onsdag den 13. januar 2010

En beskidt affære (del 2)

Jeg falder næsten over mine egne ben da
han skubber mig ind i laden, men det
lykkedes mig at rette op ved at tage 2
hurtige skridt. Jeg står helt stille
og kigger rundt, der hænger tykke, rustne
kæder ned fra loftet alle steder, der er
små stalde til højre for mig og til venstre
står der nogle landbrugsmaskiner, midt
i rummet står der en dobbelt seng som
det eneste.

Han skubber mig hårdt frem imod sengen,
laden er rimelig stor, så der er et stykke
vej,jeg jeg går hurtigt og målrettet frem
imod sengen, bemærker at der hele vejen
rundt om sengen står store bloklys der
lyser op som en slags cirkel rundt om sengen.
Bemærker hvor mange steder der faktisk
står stearin lys, ja hvis jeg ikke var
smurt ind i mudder og halv klynkende, så
var dette faktisk ret så romantisk.

Jeg er omkring 5 skridt fra sengen da han
griber fat i mit hår, rykker mig til siden
og skubber mig over imod en af staldende,
han holder stadig fast i mit hår, og tvinger
mig til at gå oppe på mine tær for at
kunne holde smerten ud. Vi kommer over til
stalden og jeg ser der ligger en smule hø
på det kolde beton gulv, han skubber mig
frem og slipper mit hår så jeg nærmest
falder ind i den lille bås

Inde i båsen er der trukket kæder, de
er nye kan jeg se, så går ud fra at han
har sat dem fast i de forskellige o ringe
i væggen inden jeg kom. Jeg tvivler lidt
på om jeg skal blive stående eller om
jeg skal vende mig om, men inden jeg når
langt kommer der manchetter rundt om mine
håndled og ankler, bløde og behaglige,
men frygter lidt hans næste skridt...

Han sætter mig fast stående, så jeg står
som et stort X, jeg fryser stadig enormt,
så meget at jeg ryster, og det rasler i
kæderne, jeg hader kulde og det ved han,
forbander ham langt væk at han udsætter mig
for dette, men er stadig nysgerrig for
hvad det næste skridt er, jeg høre noget
vand der begynder at risle, og tænker aah
gud nej...

Kort efter føler jeg en stor tyk stråle
af koldt vand der rammer min ryg, nærmest
med en spulende effekt, jeg forsøger at
rykke mig væk fra vandet i alle kæderne,
men det nytter ikke, jeg brokker mig højlydt,
det får ham til at udbryde, "Tror du selv
at jeg vil lege med sådan en beskidt so?"
Jeg klynkere videre men ved at jeg intet kan
gøre da jeg ved at hans vilje er sat, jeg
skal spules ren!

Der kommer små sky'er ud af min mund når
jeg trækker vejret, nu i hårde tunge stød,
og han har for længst spulet mig ren, nu
står han bare og køler mig ned af ren
morskab, jeg knurre og forsøger at sparke,
men mine ben kommer ingen vegne, jeg forsøger
at gå ind i mig selv for at holde kulden
ud, men intet hjælper, jeg holdes fast i
mit misbehag.

Han slukker for vandet, og der står jeg
i mit fine nye blonde undertøj, våd og
frysende, han går over bag mig, køre en
kærlig hånd ned af min krop, jeg nyder
at mærke hans varme, og forsøger at komme
så tæt på ham som muligt, jeg stivner...

mærker det kolde blad fra hans jagtkniv
imod min hals, jeg står helt stille,
kommer med små pive lyde, men trækker
næsten ikke vejret i frygt for at bevæge
mig for meget. Kniven løber ned fra min
hals ned over mine bryster, ned over maven,
for bare at køre om på mine baller imens
han går rundt om mig, jeg gyser ved tanken
om hans planer og er sikker på mine læber
er frost blå

Han smiler til mig, kigger mig ind i mine
øjne, "stoler du på mig"... jeg siger ja
det gør jeg. han bukker sig ned foran mig,
presser en finger op i min fisse, knepper
mig en smule med den, og inden længe har
jeg glemt alt om kniven, jeg kan mærke at
jeg hænger i kæderne, jeg mister mine kræfter
og orgasmen er på vej, i samme øjeblik
mærker jeg et snit på min venstre balle,
og udstøder et skrig, nok mest pga. chokket,
men blandet med en orgasme er det fantastisk.

Jeg kan mærke et enkelt dryp af mit varme
blod der løber ned af mit ben, og jeg kan
mærke at jeg er i hans vold, jeg skal
overgive mig for at komme igennem dette.
Han piller mig ned, låser mig fri, og jeg
falder sammen af udmattelse pga. kulden,
han bukker sig ned og samler mig op, bære
mig over på sengen blandt de mange bloklys...
Han ligger mig på sengen, og kravler
ned ved siden af mig, putter sig ind til mig
og holder om mig, varmer mig, og jeg nyder.

Efter lidt tids putten i de bløde silkelagner
rejser han sig, jeg ligger helt stille,
jeg skal for alt i verden ikke vække
opmærksomhed, jeg forsøger at falde i et
med sengen, men er inderst inde godt klar
over at jeg ikke slipper med en kold skylde
og et enkelt snit i min balle.




*Fortsættelse føler*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar