søndag den 10. januar 2010

Pistolen

Jeg stod i kælderrummet og var ved at ordne
vasketøj, havde lige sat maskinen over, og
smuttede op i lejligheden igen, hmmm mærkeligt
at jeg ikke havde laast, men tja havde jo
en del at bære paa, jeg stod i mine army
farvet slap af bukser og en latterlig stram
arbejds t-shirt... Jeg kommer ind i stuen
og opdager en tændt smøg i mit askebæger,
undre mig en smule over at jeg ikke har slukket
den inden jeg gik, men hvad, jeg er vel bare
lidt ved siden af mig selv i dag. Slukker
smøgen og forsætter ind i soveværelset med
alt det rene tøj som skal ligges sammen...

Jeg træder ind i mit soveværelse, gaar et
par skridt hen imod sengen og mærker pludeselig
noget i mit bag hovede og da jeg høre et klik
ved jeg at han staar med en pistol i mit baghovede,
vi havde paa forhaand aftale at jeg skulle
vide at han kom forbi en af dagende... Det
løber mig koldt ned af ryggen, og jeg haaber
inderligt at det er ham. Jeg stiller forsigt
mit vasketøj fra mig og klynker en smule,
ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skal gøre.

En haard stemme udbryder at jeg skal vende
mig om, og jeg adlyder med det samme, jeg
kan ikke genkende stemmen, og opdager nu at
personen ikke har samme kropsbygning, og
panik breder sig, indtil jeg faar øje paa ham
bag den maskederede mand der staar foran mig,
godt nu ved jeg at jeg er tryk, han er der
og der sker ikke noget. eller gør der?

Smid tøjet din luder udbryder den maskerede
mand, jeg jeg stripper straks ned til ingenting,
ryster og er nervøs, falder i mine egne bukser,
og en haanlig latter kommer frem fra den
maskerede mand, jeg forsøger at komme op paa
mine ben igen, men han sparker mig ned i gulvet,
jeg piver og ligger helt stille, hold kæft
din lille so udbryder han, og jeg bider mig
selv i læben for ikke at sige mere...

Min bekendte træder ind i soveværelset,
staar og kigger lidt paa mig, og hvisker mig
ind i øret, hvad man ønsker skal man faa,
og med det samme gyser jeg ved tanken om,
at den novelle jeg i sin tid skrev var ret
haard og brutal. Han stikker mig en lussing
og spørger mig om jeg er klar? jeg ser et kort
glimt af omsorg i hans øjne, men er klar over
at dette er min sidste chance for at melde fra.
jeg siger stille: Jeg er klar...

I samme øjeblik trækker han mig op i haaret,
smider mig op paa sengen, stikker mig en
lussing og spytter mig i hovedet, tvære det
rundt, og fortæller mig hvor lav og ynkelig
jeg er, og ikke mindst hvor beskidt en møgso,
jeg er, og nu skal jeg fandme faa hvad jeg har
bedt om...

Jeg glemmer et øjeblik hvad jeg selv havde
ønsket og udbryder "FUCK DIG". han vinker
manden bag sig frem og tager pistolen,
stikker den ind i min mund, jeg piver og
klynker og kigger op med de største hundeøjne
jeg har lært, og han bryder ud i latter,
nu er du ikke saa smart mere var din lille
tæve?

Han sidder lige og køre pistolen ind og
ud af min mund, som var den en pik jeg skulle
sutte paa, jeg ved den er ladt, det hørte
jeg da jeg traatte ind i soveværelset, saa
jeg gør ingen modstand, ligger helt stille
og kigger op med bedende øjne. han tager den
ud men sigter stadig paa mig, kaster haandjern
over og ber mig tage dem paa, jeg klikker
dem hurtigt fast...

Han finder et reb frem og binder mine hænder
fast til senge gavlen, men lader sjovt nok
mine ben være fri og binder mig paa en maade
saa jeg kan vendes efter behov. han vender mig
om paa maven og den anden mand træder frem,
jeg gyser lidt ved tanken, han er høj og ret
bred og med masken for ansigtet ligner han
en halv kriminel rocker type...

Han lyner sine bukser ned og kravler op i
sengen, spreder mine ben og hamre 2 fingre op
og konstatere hurtigt at jeg er driv vaad,
han finger knepper mig og jeg er lige ved at
komme, min krop begynder at trække sig sammen
og jeg kan mærke at safterne er begyndt at
drive ud af mig, han stopper og jeg begynder
at brokke mig over min uafsluttede orgasme,
lige indtil jeg mærker pistolen i nakken igen.

Den fremmede begynder at snakke til mig,
fortæl mig hvor billig du er, jeg udbryder
straks at jeg er billig, hvorefter han siger
ja det maa du fandme være naar du tigger efter
en orgasme hos en du ikke engang kender navnet
paa, jeg rødmer og siger ja... efter længere
tids meget grove og verbale udtalelser,
bliver jeg sat op paa mine knæ...

Min bekendte tager en pisk frem, min ynglings,
den tunge flogger, og han pisker mig haardt
og brutalt, hvert slag kan jeg mærke helt
ind i mine knogler, og jeg piver og hyler,
stønner og pruster, jeg nyder det... Han
forstaar vitterligt at trække mig lige til
grænsen og jeg svømmer afsted imod subspace,
jeg nyder det og jeg har svært ved at finde
op og ned...

Han stopper og vender mig igen om paa ryggen,
jeg er helt væk i subspace og liderlighed
og har glemt alt om pistolen... Han banker
sin haarde stiv pik naadesløst op i min
fisse og jeg kommer med et hyl... Det bliver
afsluttet af at pistolen igen er i min mund,
og nu knepper han mig haardt og hurtigt,
jeg kommer jeg kan ikke holde mig tilbage,
en volsom orgasme bruser ind over mig, og
i samme øjeblik trykker han paa aftrækkeren
og et klik lyder...

Der var ikke kugler i, men klikket var nok
til at sende min hjerne saa meget paa afveje
at jeg forsvinder væk. De begge knepper mig
længe og haardt paa skift og jeg kommer
mere end nogensinde før, tanken om saa tæt
paa, men alligevel saa langt fra tændte mig
saa enormt...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar