mandag den 18. januar 2010

En beskidt affære (del 3)

Jeg trækker næste ikke vejret, og bemærker
at intet sker, min nysgerrighed rammer
mig og jeg kigger op, der står han og
kigger ned mig, med det her sadistiske
smil som siger mig at nu skal jeg passe
, alle mine sanser skærpes og jeg
undre mig over hvad han venter , jeg
fjerne blikket frem ham og med dem samme
reagere han, han kravler hurtigt op i sengen
griber mit hår og holder mig nede i det,
han har kniven i hånden hvilket jeg ikke
opdager før nu.

Han lader knivens kolde blad kærtegne min
krop, ja næsten nænsomt engang imellem,
kommer et hurtigt ryk med spidsen og lyden
af spisen imod min hud reagere jeg med
små suk af den slags hvor man kan høre
ej ej du gør det ik, jeg ved bedre end
at protestere, kniven kører fra mit inderlår
og op til trussekanten, han vipper kniven
ind under trusserne, og jeg trækker vejret
nervøst, pludselig river han kniven til
sig, og i den bevægelse skære mine trusser
op, jeg skriger højt og frygtfuldt, indtil
jeg opdager at det bare var trusserne.

Jeg ligger og små smiler over min egen
fjollethed, det bliver hurtigt afbrudt da
han stikker to fingre op i mig, jeg stønner
og skyder hovedet bagud, han er konstant
i sin handling og knepper mig hæmningsløst
med sine fingre, jeg er allerede kommet
flere gange inden for ganske kort tid,
han ligger sine store hånd over min mund
og min næse og fratager mig muligheden for
at luft, alt imens han stadig finger-
knepper mig, inden længe mangler jeg alvorligt
luft og kommer i en rystende orgasme.

Han hiver sin fingre ud og køre dem hen
over mit ansigt, jeg forsøger at samle
mig selv en smule, kigger ham og hans
efterhånden sorte øjne, jeg ved det bliver
en lang nat, han sætter sig ovenpå mig,
kigger ind i mine øjne imens han placere
sine hænder om min hals, jeg stønner kort,
for at blive kvalt i mit eget støn i det
han strammer om halsen mig, jeg lukker
øjnene og mærker hvordan mit underliv trækker
sig sammen, med et siger han at jeg skal
kigge ham og jeg kæmper for at holde
mine øjne åbne

Jeg kan mærke at inden længe besvimer jeg
og begynder at gøre antræk til at nu
han gerne slippe, han holder stædigt fast
og kigger mig i øjnene helt ind i min sjæl,
jeg begynder at rive og flå i hans arme,
mit overlevelses instinkt tager over, men
han holder fast og kigger stadig koldt
ind i mine paniske øjne, lige som jeg er
ved at glide væk, slipper han og jeg hiver
efter vejret, han aer mig kinden, læner
sig frem og kysser mig inderligt, for at
ligge hans hænder om min hals igen, og
denne gang er det alvor siger han.....



*Fortsættelse følger*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar