mandag den 27. december 2010

Forhøret

Vi havde aftalt et møde, igen skulle vi ses, og denne gang var jeg mere nervøs end nogensinde før, jeg vidste det ville være anderledes, og jeg vidste at jeg ville få svært ved at følge med, at jeg ville komme til at kæmpe med mig selv...

Det bankede på døren, og jeg rejste mig, gik med hurtige men tunge skridt imod døren, når den blev åbnet var det for sent at vende om, jeg tog fat i låsen, tog en dyb indånding og åbnede døren. Mit hjerte stoppede med at slå, mine knæ gav efter og jeg måtte koncentrere mig om ikke at afsløre mig selv i et støn lige på stedet. Han stod foran mig, i en uniform, han fortrak ikke en mine da hans blik mødte mit, ikke et smil, intet. Det eneste der afslørede ham var hans øjne, sorte som natten, men med et kærligt glimt der afslørede at han nød min ellers forsøgt skjulte reaktion. Han lagde hænderne på mit bryst og skubbede mig hårdt ind i min lejlighed og lukkede døren efter sig.

Vi stod i min gang, han stod kun få centimeter fra mig og kiggede intenst ind i mine øjne, jeg forsøgte at skjule min usikkerhed og mit blik flakkede. Han skubbede mig ned i gulvet og satte hans støvle på mit bryst med et tryk der gjorde at jeg blev liggende, han holdt hans blik fastlåst i mit, og sneen under hans støvle smeltede langsomt udover mit bryst og løb ned af min siderne på mig, et kort overblik overvejede jeg om jeg bare skulle give op med det samme, ene og alene grundet frygten, nervøsiteten, liderligheden, hengivenheden osv... Men bed mig selv i læben for ikke at lade ham vinde, ikke nu, ikke så tidligt.

Han smilte nu, hans første reaktion siden jeg så ham, et triumferne smil, han kunne se at han havde været lige ved at vinde, og ikke mindst at han kunne vinde når han mente tiden var inde. Han tørrede sine støvler af i brystkassen og maven på mig, og gik ind i stuen, og jeg lå der på gulvet i min gang, smilte skævt og tænkte ved mig selv, at nu var der budt ind til kamp, og helt til stregen.

Jeg rejste mig og gik ud og satte kaffe over, dette ville blive en lang aften og nat, og mit omsorgsgen ville sørge for at staklen kunne holde sig vågen, for overgive mig havde jeg nu sat mig i hovedet ikke ville komme til at ske. Jeg tog en klud på køkkenbordet og tørrede det værste skidt af snavs af, tog undertøj på og en kjole uden over, hvis det var på denne måde vi skulle lege, havde jeg ikke tænkt mig at være nøgen som han beordrede, kampen havde han selv startet, nu skulle han få den.

Jeg hældte en kop kaffe op til ham og gik ind i stuen hvor han sad med sine beskidte støvler oppe på min nypussede glas sofabord, et kort øjeblik overvejede jeg a bare hælde kaffen ud over ham, men ombestemte mig, og satte den foran ham, med et arrogant blik i mine øjne. Satte mig i den anden sofa, rettede på kjolen og gik i gang med at file mine negle, og ænsede ham ikke et blik. Kunne høre efter kort tid at han rejste sig, men holdt mit blik på mine negle, i protest.

Jeg nåede knap at se ham i min øjenkrog inden han havde fat i mit hår og i et ryk rev mig ned på gulvet igen, han fulgte med mit fald og lod sit knæ falde ved siden af min brystkasse og lige som jeg skulle til at overveje at gøre modstand, blev en stor jagt kniv presset imod min hals og hans igen triumferne smil kom til syne, mit blik blev glasklart med en snert af tros, den kamp var uretfærdigt vundet. Kniven blev erstattet af hans store hånd der nu holdt stramt om min hals, imens han lod kniven køre ned af min brystkasse, blev drejet og med et skar den øverste del af min kjole op og rev sig resten af vejen igennem, et blanding af et suk og et gys forlod min læber.

Jeg lå på gulvet med hans hånd omkring min hals, og en kniv der var lidt for stor til nogensinde at kunne være lovlig var i gang med at afklæde mig, jeg mærkede det kolde metal imod min hud, mærkede hvordan den trang ind under min trusser og i et ryg skar dem af mig. Hans første ord denne aften forlod hans læber, ”når jeg siger nøgen, så mener jeg det, forstår du det?” Jeg var ved siden af mig selv og forstod ikke at svare ham, jeg lå bare der som et offer og kiggede på ham igennem en tåge for mine øjne. En lussing ramte min kind og han gentog ” er det forstået?” Lussingen vækkede mig fra min døs og i stedet for at gøre hvad klogt ville have været og bare svare ja, forlod ordende ”FUCK DIG!” min mund.

Han brød ud i en hånlig latter, og udbrød ”oki det er sådan vi leger” hvorefter han igen hankede op i mit hår og trak mig af sted imod badeværelset, jeg kunne ikke nå at komme på mine ben, og lyden af min nøgne hud imod gulvet fik ham kun til at sætte farten yderlige op og grine endnu højere.

Vi ramte badeværelset for enden af gangen og han skubbede mig ind i brusenichen, og gik i gang med at fylde en balje med vand, jeg kiggede på ham med foragt, han vidste jo godt at jeg var dårlig til lige den slags leg, at det der med at drukne var jeg ikke god til. Han opfangede min usikkerhed og sagde koldt og ligegyldigt ”Du bød selv op til dans!”

Baljen var nu fyldt og igen greb han mit hår og rykkede mig over imod baljen, denne gang kæmpede jeg dog imod med alt hvad jeg havde i mig, mine negle borede sig ind i hans kød, og mine ben satte sig i spænd så jeg ikke kunne komme over til baljen. Resolut sparkede han til mit ene ben og lavede et hårdt træk i mit hår lige efter så mit ansigt var ca. en cm. Over vandet. Mine negle havde sluppet hans arme og kæmpede nu for at holde mit ansigt væk fra baljen.

Han arm greb min ene arm og tvang den om på ryggen, den anden slap mit hår og rev min anden arm om på ryggen. Nu sad jeg på knæ med begge mine arme tvunget på ryggen og ansigtet ganske få cm. Fra vandet, et frygtsomt ”NEJ!” undslap mine læber og jeg kunne ikke samle mine tanker, jeg var totalt i panik. Han pressede min overkrop ned, og mit hoved dykkede ned i vandet, jeg vred i min krop for at slippe fri, råbte af ham ned i vandet, men mine ord blev bare til bobler og underlige mumle lyde.

Han trak mig op og jeg hev efter vejret, han spurgte arrogant om jeg havde noget jeg gerne ville sige, imens han kiggede ind i mine øjne med en overlegenhed der i den grad tirrede mig, mit svar blev at spytte ham i hovedet. Kunne nu se foragt i hans øjne og en lussing ramte min kind, efterfulgt af bagsiden af hans hånd på den anden kind, jeg skreg og inden jeg havde nået at suge luft ind igen blev mit hoved tvunget ned under vandet igen.

Jeg panikkede, jeg havde intet luft og kæmpede som en gal for at komme fri, for at stoppe ham. Jeg slugte vand i forsøg på at få luft, og hostede ned i vandet for at få det ud af mine lunger igen. Han rev mig op fra vandet endnu engang, og jeg slugte grådigt luften ind, efterfulgt af hoste anfald, snot og tåre. Igen stod han med et overlegen smørret smil, og spurgte nonchalant om jeg havde noget jeg ville fortælle ham? Denne gang sank jeg sammen, ingen provokationer at hente, jeg vidste godt at jeg havde tabt, et hulk forlod min læber. Han slap mig og skubbede mig baglæns så jeg lå i hjørnet af brusenichen, og sagde ”jeg venter!!!” men en tone der ikke var til at tage fejl af.

Jeg samlede mod et øjeblik og kiggede så op på ham igen, og sagde meget sagte ”rend mig!” ordende havde knap forladt min mund inden jeg fortrød og bed læberne sammen. Han grinte igen hånligt og højlydt, kunne se i hans øjne at han nød kampen, og et kort øjeblik blev jeg fyldt med foragt, kunne han jo ikke bare se hvor sårbar jeg var, hvor ynkelig jeg faktisk var, smurt ind i make up, tåre og snot, mit hår der klistrede sig til mit ansigt.

Han satte igen hans støvle på mit bryst, og trådte mig ned, helt ned, så jeg lå på gulvet, mast under hans støvle som han pressede mig ned i gulvet med, hårdt og ubarmhjertigt. Han lynede sine bukser op og grinte da han så mig frygtsomme blik, jeg vidste hvad han ville gøre, og han vidste at jeg vidste det. Han trak sin pik ud af bukserne, og det var tydeligt at se at han var tændt, hans pikhovede glinsede, og jeg bad til at han bare ville vise mig den, og intet andet...

Det første stænk af urin ramte mit ansigt, jeg kiggede igen på ham med foragt og skreg ”FUCK DIG! Jeg overgiver mig ALDRIG!” Jeg nåede ikke at fuldføre sætningen inden urin igen ramte mit ansigt, jeg spyttede som en gal for at få de enkelte dråber ud der ramte min mund. Knyttede min hånd og slog til hans ben for at få hans støvle af min brystkasse, han udbrød ” av for helvede en lille so” og lossede til mig så jeg skreg mindst lige så højt.

Han stillede sig at pissede ned på mig imens jeg ømmede mig, hver gang jeg forsøgte at komme væk fra hans urin, sparkede han til mig så jeg blev på min plads. Et kort øjeblik glemte jeg legen og igennem tåre og med gråd i stemmen spurgte jeg ”hvorfor gør du det her? Hvorfor er du sådan her?” Et kort øjeblik så jeg tvivlen i hans øjne, om han gik for langt. Tvivlen i hans øjne fik mig til at smile, ham den søde var der inde et sted, det kunne jeg se. Med det samme han så mit smil blev hans blik stenhårdt og sort igen, han lynede bukserne op og vente sig prompte og gik ud af døren, og låste den på den modsatte side.

Jeg rejste mig og tændte bruseren, lod det varme vand kærtegne min krop, og vaskede resterende jord rester fra hans støvler af, tænkte over om jeg havde vundet, eller om han var i gang med at udtænke en ny plan for at vinde. Jeg førte en hånd ned imellem mine ben for at vaske mig og opdagede at det drev ud af mig, jeg var liderlig selv imod min vilje. Med et hørte jeg døren til badeværelset gå op, urationelt tog jeg bruseren imellem mine hænder, og tænkte den kunne bruges som våben, da hans ansigt poppede frem vendte jeg bruseren imod ham, og ”skød” ham med vandet, han trak hovedet til sig igen og grinte højt, ”du er en modig lille pige” sagde han.

En arm kom ind i brusenichen og rev fat i mit hår, trak mig ud derfra, uden mulighed for at slukke bruseren. Jeg faldt på vej ud og kæmpede igen med at komme på mine ben, mens jeg driv våd blev trukket igennem lejligheden endnu en gang. Han smed mig på stue gulvet og satte sig ovenpå mig, så jeg umuligt kunne komme fri, fandt div. Læder remme frem, og bandt mig sammen, så jeg ikke kunne bevæge mig. Han kiggede på mig med et hårdt blik og sagde ”sidste chance, har du noget du vil sige?”

Forsættes................................................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar