mandag den 27. december 2010

I hans magt

Jeg sad på gulvet, placeret som han havde beordret mig, nøgen, ren, alene. Jeg havde lagt nøglen under måtten uden for døren, tændt levende lys for stemnings skyld, sat den cd på han havde sendt mig på forhånd. Jeg lyttede til ordene i teksterne på de sange han havde valgt, jeg svømmede hen i musikken, og forsøgte at finde stemning i mit indre, der passede til musikken, og skubbe nervøsitet og usikkerhed til side...

Jeg sad der på mine knæ, i hvad der føltes som en uendelighed, tænkte om han havde glemt tiden, sad fast i trafikken eller om han havde glemt vores aftale. Men holdte mine øjne lukkede som aftalt også selvom fristen til at skrue ned for musikken og lytte mig frem til om han var i nærheden var stor. Blodomløbet i mine ben var ved at lukke af, og inden længe blev jeg nød til at at gøre et eller andet, for at få mit blod tilbage...

Som et lyn fra en klar himmel hørte jeg hans stemme, ”hvor er du smuk”. Det gav et set i mig, jeg havde slet ikke hørt ham komme, gad vide hvor længe han havde været der. Han rakte ud og førte en hånd ned af min kind, i en kærlig bevægelse og bad mig rejse mig. Jeg forsøgte at komme op på mine ben, men mit blod var væk, og mine ben agerede som bambi på glat is, og jeg måtte tage mig god tid til at komme op...

Hans arme støttede mig da jeg endelig stod, kunne mærke hans dybe omsorg for mig, og kunne dufte hans parfume, det var et skønt øjeblik. Jeg søgte imod hans favn, til dels fordi jeg var usikker og nervøs, og til dels fordi jeg havde savnet ham og trængte til ham i min nærhed. Men han holdte mig ud fra hans bryst, og sagde ”ikke endnu skat”...

Han fulgte mig ind i mit soveværelse, stadig med den smukke musik i baggrunden og mine øjne lukkede, jeg vidste at jeg ikke skulle åbne dem, jeg vidste at jeg skulle overholde hvad han havde bedt mig om, jeg vidste hvor skuffet han ville blive...

Han skubbede mig over sengekanten, så jeg stod foroverbøjet over det kolde jern gærde, han bad mig holde fast, og blive stående. Jeg tog et fast greb så jeg vidste at min hænder ikke ville rykke sig for meget, jeg ville gøre ham stolt.

Første slag ramte min balle, og det gav et ryk i min krop, mine hænder sad fast til sengen, som jeg knugede for at med sikkerhed ikke flytte mig for meget. Jeg lod slaget synke ind i mit inderste, og bukkede hovedet, ikke i skam, men i ren og skær overgivelse, jeg er hans og jeg blotter alt hud jeg kan, for han skal vide at han kan få det hele.

Hans taknemlighed for min nu helt blottede ryg, var et slag ned over ryggen, igen bredte smerten sig ud over min krop, og et suk forlod mine læber, helt imod min vilje, men jeg stod fast og afventede det næste slag. Et sus igennem luften og pisken ramte igen min ryg, denne gang svajede jeg i ryggen for at sluge hans slag. Fik hurtigt samlet mig igen, og stod som angivet, hænderne havde ikke flyttet sig fra sengerammen, og fødderne stod plantet på gulvet.

En varm hånd kørte ned af min ryg, og hans stemme hviskede i mig øre, at jeg skulle huske at i aften var jeg hans, og jeg havde lovet ham at give ham alt, min krop, min hjerte, min hjerne og min sjæl. Mine knæ gav et øjeblik efter, men skyndte mig at låse i mine ben og blev stående. En del af mit inderste protesterede, at jeg ikke bare kunne give mit inderste sådan lige, og den anden del var fløjtende ligeglad med om jeg kunne, jeg skulle, fordi det var det han ønskede...

Han trådte tilbage og et slag ramte mine baller, og et mere, jeg svajede i ryggen for at bedre kunne lade ham komme til og resolut satte han sit tempo op og flere slag haglede ned over mine baller, en enkelt sagte tåre løb ned over min kind, ikke af sørgmodighed, men er ren og skær indre lykke og frihed, i hans hænder er jeg fri...

Han lader langsomt en hånd køre op af mit inderlår, og jeg opdager at jeg drypper, at jeg er våd ned af mine lår, han forsætter sin rejse med sin hånd, opad. Han rammer mit køn og griber mine læber med forsigtighed og magt....

Forsættelse følger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar