mandag den 27. december 2010

Han gav mig det

Jeg stod op af væggen inde på hotellet, jeg vidste at det ville blive som han ønskede det, den lette eller den hårde vej blev mit valg. Jeg mærkede piskens konstante slag på mine baller, og koncentrerede mig om ikke at flytte mig for meget når kroppen gyngede efter hvert slag.

Han slog hårdt, og jeg skælte ud, jeg kunne ikke håndtere smerterne, men han blev ved, jeg var fri til at flytte mig, jeg var ikke bundet. Men jeg kunne ikke, hans magt havde placeret mig der. En slags mental bondage. Dog havde han ikke givet mig en mental gag, hvilket gjorde at jeg råbte og skælte...

Han formulerede sig meget kort, at jeg skulle gøre det her for ham, fordi han ønskede det, at jeg skulle give slip. Og det gjorde jeg. Skød røven længere bagud, klamrede mig til væggen, lukkede min øjne og begyndte rejsen ind i mig selv. Ikke en lyd slap mine læber i lang tid, jeg rejste, dybt dybt ind, og gjorde det for HAM, fordi det var det HAN ønskede af mig og jeg var HANS...

Jeg glemte at tænke imens jeg stod der, og glemte at det var for ham, glemte det gjorde ondt, begyndte at nyde, nyde næsten for meget, ville have mere. Jeg bad ham slå hårde, og hårde, og hårde. Det kom næsten ud som kommando, slå mig inden jeg bliver sindssyg... og med et var jeg væk. Hans beskrivelse gik jeg i knæ uden at tage fra, faldt sammen, jeg var der ikke længere.

Jeg vågnede på sengen, forarget over han ikke stadig slog mig, og bad om mere. Han trak mig op af væggen og slog 3-4 gange og igen forsvandt jeg, og kom til mig selv på en seng, forlangte mere på grådigste plan, men han stoppede mig. Jeg var nået til et punkt hvor jeg ikke ville blive mæt, jeg ville blive ved til jeg ikke vågnede igen.

Det er ikke første gang jeg mister kontrollen heller ikke sidste, dog forbavses jeg over hvor meget S der er i min m side, hvordan jeg glemmer alt pli og FORLANGER!!! Jeg burde skamme mig, men det gør jeg ikke, for han kunne gøre det, han kunne få mig derud hvor jeg mistede alt, inklusiv min selvkontrol, normer og disciplin.

Og de sorte knæ jeg havde dagen efter bevidnede hvor langt han faktisk fik mig ud, smerten i min røv mindede mig om hans omsorg, og længslen i mit hjerte fortalte mig at dette ikke ville blive sidste gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar