mandag den 27. december 2010

The making of perfection

Vi var i Oslo, mig og ham, 3 dage i hans hænder,
under hans ansvar, jeg havde for det første ingen
norske penge, havde ikke D-kort og havde kun mit
pas og min retur billet at forhold mig til, jeg
vidste intet om hvordan 3 hele dage ville gaa i
hans selvskab.

Første dag var nærmest bare at overfalde hinanden
hyggen, putten og længslen om at mærke hinanden
igen der blev infriet, MMmm det var skønt, flere
gange pillede han min hjerne ud paa gulvet og
sparkede den af helvedes til. Han snogede mig rundt
om hans finger, baade frivilligt og ufrivilligt.

Han havde snakket om de der bryst piercinger, og
jeg havde i den grad lyst til at faa dem, men jeg
har altid bakket ud i sidste øjeblik, fordi jeg
simpelthen HADER naale, og fordi jeg har følsomme
brystvorter og tænkte narj sq da, det overlever
jeg da aldrig, men synes bare de er saa smukke.

Alt dette vidste han jo godt, vi havde snakket
en del om det, paa anden dagen vækker han mig,
smider mig i bad og siger vi skal ud og have
frokost (jep jeg kan godt li at sove længe *GG*)
Jeg tager tøj paa, sminker mig og forsøger at
se lækker og indbydende ud, kan godt li hans
beundrende øjne. Jeg skulle lige til at hoppe
i min høje stiletter, men han forlanger kondisko,
fordi der er et godt stykke gang i Oslo's sne
glatte gader hen til pierceren, jeg har nok været
hvid i hovedet, jeg troede vitterligt at han bare
havde joket med det.

Han bestemmer sig for at frokosten maa vente,
og at jeg skal pierces med det samme, saadan en
lorte S'er, jeg panisk følger ham igennem gaderne
i Oslo, hen imod hvad der senere vidste sig at være
norges bedste piercer (ifølge rygterne). Vi ankommer
til en snoet metal trappe der fører op til pierceren,
jeg tager fat i geleneret og nægter at give slip,
men hans maalrettethed slaar vist min, og jeg
ender med at gaa ind.

Vi kommer ind og udfylder div. papire paa norsk,
og kigger bryst smykker, der er mange flotte,
men jeg var krævende og faktisk først 5 min, inden
vi gaar ind, faar jeg valgt det helt rigtige smykke,
en lille krystal i kuglen, den passer perfekt til
mig og til resten af de smykker jeg altid bære. Vi
bliver vinket ind i et rum.

Meget klinisk, med ansigts maske kommer denne
smukke norske kvinde ind, nuj hun var lækker,
saadan at havde man ikke være saa nervøs som jeg
nu engang var saa havde jeg simpelthen skam flirtet
med hende selvom S'eren var ved siden af, haps
haps siger jeg bare.

Hun var meget sød og spurgte ind til om det var
den første og virkede meget prof. hun bad mig
ligge mig ned, med bar overkrop, af en eller anden
mærkelig grund var det helt svært at smide tøjet,
men af kom det, og jeg laa blottet paa briksen,
hun sprittede min brystvorte af, og den strittede
af den kolde behandling, og mine øjne kiggede
alle andre steder hen, jeg skulle dælme ikke se
noget.

Hun bad mig rejse mig saa hun kunne tegne prikker
at pierce efter, saa utrolig lydig som jeg nu
altid er, rejste jeg mig hurtigt og stod ret, med
et nervøst blik i mine øjne, hun tegnede sorte
streger, og det var næsten som om hver streg
gjorde ondt, for jeg vidste at inden længe, ville
min søde lille brystvorte mærke den spidse naal
lige der.

Jeg lagde mig igen paa briksen og nu skulle det
ske, lorte S'eren fandt sin mobil frem og gjorde
klar til at filme min reaktion, som vi begge
havde ønsket at forevige, han lagde en haand over
min næse og mund, og for første og sidste gang
nogensinde flyttede jeg den, jeg elsker naar han
tager min luft fra mig, men der lige der, kunne
jeg ikke overskue det, og jeg tror han vidste at
jeg ikke kunne, for han forsøgte ikke igen, men
tog min haand og klemmte den blidt.

Jeg fangede hans øjne og saa farven forsvinde fra
dem i samme øjeblik som hun fandt naalen frem,
hans øjne var sorte og slugte min sjæl, havde
han ikke været der, havde han ikke haft den magt,
var jeg gaaet, men mentalt havde han mig i skak,
og man kunne tydeligt se at han nød mine bange øjne
der skiftevis fangede hans og kiggede fortvivlet
op i loftet.

Nu er det nu, han tændte sin mobil og optog mit
ansigt, jeg kiggede ind i hans øjne for at finde
styrke, hun tog fat i min brystvorte og nu skulle
det ske, naalen presser sig maalrettet men forsigtigt
ind i min brystvorte og jeg skriger, nuj, forsøgte
at fasthold mit blik paa hans øjne, men smerten
var saa volsom at jeg spærrede øjnene op og bare
skreg. Halvvejs igennem stopper naalen, for saa
bare at køre resten af vejen igennem.

Taare triller ned at mine kinder, og mine smerter
kunne høres i sikkert hele Oslo, overstaaet, nu
har jeg taget det værste, og igen kigger jeg ind
i hans øjne, og kommer med smaa, smaa ynkelige
pive lyde, nu skal ringen i, og den smukke piercer
sætter ringen imod naalen, trækker den tilbage
og ringet bliver drejet ind, hvilket igen faar
mig til at skrige og endnu en taare løber, saa
meget for pæn make up var...

Det er overstaaet, jeg har gjort det, og kun fordi
han fik mig til det, heldigvis. Jeg rejser mig
kort efter for bare at ligge mig lige saa hurtigt
igen, lille Li gik sukkerkold, og den lækre
piercer kvinde fodre mig med druesukker, imens
han nusser mig og sikkert synes at jeg er lidt
pivet. Min krop laver en gang arm spasmer da jeg
et kort øjeblik mister bevistheden, det gør jeg
saa igen et par gange, men ikke længe nok til at
jeg saadan rigtig besvimer.

Jeg faar et plaster over min brystvorte og hopper
i mit tøj igen, smutter ud og nu skal vi have
en gang frokost, Mmmm... BURGER KING, griner.
Imens vi sidder og spiser ser han klippet igen
og igen, og jeg høre mine ynkelige pivelyde,
hvilket faar mig til at spørge hvordan de kunne
være saa onde ved mig, om de ikke kunne høre at
det gjorde ondt paa mig.

Sidder med et minde saa smukt paa min brystvorte,
og jep skal helt sikkert ogsaa have i den anden,
altsaa en dag om laaaaaang tid naar jeg tør igen.
Og forresten kan jeg ikke anbefale at kun faa i
den ene, naar man har en S'er med, for de bliver
tændte af det de svin, og saa skal de af med noget
saa de gennembanker ens upiercede pat hele natten
bagefter saa man er piercet i den ene, og blaa/lilla
paa den anden.

Tak til dig, dig der tvang mig, dig der trøstede
mig, dig der passede paa mig, dig der var modbydelig
ond ved mig. Tak for den gave, jeg er glad og
stolt af at noget saa smukt skal pryde mit bryst.

1 kommentar:

  1. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much,
    However I am going through problems with your RSS.
    I don't know why I can't join it. Is there anybody else having similar RSS issues?
    Anyone who knows the answer will you kindly respond?
    Thanx!!
    Look at my web page - manchester united transfer news for 2013

    SvarSlet