mandag den 27. december 2010

Jordbær S'eren

Igen skal jeg møde ham, denne gang paa min hjemmebane.
Vi har snakket meget lidt om hvad der skal forgaa, og
faktisk var planen bare at han skulle overnatte, og
videre ud til noget familie i min nærhed, men inderstinde
ved vi vist godt begge, at han ikke bare kan sove her.


Aftalen for hans ankomst er saaledes: Jeg skal være
nøgen, HELT nøgen, inden make up, ingen smykker, intet
tøj, ingenting, nøgen og saarbar... Jeg kæmper en kamp
med mig selv, tænker flere gange at lidt make up
opdager han aldrig, men nøjes med at gaa i bad,
barbere mig, smøre mig ind i creme og rede min røde
manke en 30-40 gange, hvis jeg ikke maa have make up
for at forkynde mit ydre kan jeg i det mindste have
lækkert haar...


Han kommer ind, gud hvor er han skøn, staar der i sine
pæne bukser og sin typiske skjorte, ser fantastisk ud,
hans skind bedrager som altid, det ved jeg... Men det
er i sig selv et mindfuck, da jeg ofte glemmer hans
modbydelige sider, han er bare ikke en typisk Sadist.
Han er det mest omsorgsfulde menneske jeg kender, han
er charmerende og eftertænksom.


Der gaar ikke længe inden hans hænder er paa min krop,
jeg nyder hans berøring, hans store hænder der kærtegner
mig... Vi snakker en smule, jeg laver noget kaffe til
ham, og griner og pjatter lidt.. Han hiver en gave frem
en salgs julegave han mener at jeg ikke kan leve uden.
Ud kommer verdens største sorte buttplug agtige dildo
ting, og jeg tænker jesus christus, den der faar jeg
aldrig op. Men jeg takker for gaven og griner lidt
videre...


Vi sætter os ind i min stue og sidder og hygge snakker
lidt, hans hænder bruger meget tid paa at kærtegne min
krop, inden længe er jeg ret saa liderlig, og begynder
at overgive mig til hans berøringer... Jeg husker ikke
meget af hvad der forgik i stuen, han slog mig lidt med
hans bælte og kneppede mig paa gulvet, husker at gulv-
tæppe kontra min bløde hud ikke var en god blanding,
og mine blaa/sorte knæ kunne bevidne det havde været
haardt, og de hudafstrapninger ned af min ryg...


Det jeg bed mest mærke i, var da han lagde sit bælte
omkring min hals, imens jeg sad paa knæ og suttede hans
pik... Jeg kunne knap faa vejret og kæmpede med baade
at sutte pik og indtage den smule luft jeg kunne kæmpe
mig til... Det hele blev sort... Jeg kommer til mig selv
imens jeg stadig er paa mine knæ, min krop har kramper,
og min knæ rykker imod hinanden og mine arme opføre sig
som om jeg var spastiker, først undre jeg mig over min
reaktion, indtil det gaar op for mig at jeg lige har
været besvimet og min krop stadig kæmper for at faa
luft, da bæltet stadig er omkring min hals...


Efter lidt tid kommer jeg til mig selv, og forsøger
at sutte videre, men inden længe er jeg havnet i mit
soveværelset, bøjet over kanten paa min jern seng, og
han knepper mig, ved gud han knepper mig, han fylder
mig fuldstændig ud og han bliver ved, hurtigt og haardt
jeg kommer saa mange gange og saa volsomt at jeg ikke
aner hvad der er op og hvad der er ned, jeg forsøger
at holde bare lidt styr paa mig selv, men jeg er
simpelthen kneppet ud af fatning. Min ben svigter mig
og flere gange lader jeg kroppen falde ned over sengen,
for at kæmpe mig op igen... Jeg havde ønsket, tigget,
bedt, givet løfter allerede inden han kom, om han ikke
nok ville kneppe mig, og det blev jeg.


Vi sætter os ind i stuen igen og snakker lidt, ryger
en masse smøger og jeg nyder at mærke at min krop lever.
Vi snakker lidt frem og tilbage, han nusser mig og
viser mig at han kan li mig, det er skønt og jeg nyder
alle hans kærtegn, denne gang mener jeg selv at jeg
har gjort mig fortjent til dem...

Efter længere tids hygge, gik vi igen ind i soveværelset, og jeg skulle presenteres for den nye store Sadistisk store dildo... Det blev en fantastisk nat... Og endnu en fantastisk oplevelse med Jordbær S'eren...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar