mandag den 27. december 2010

Jordbær S'eren 1

Igen stod jeg foran ham, bare hans smil
smelter mig i døren, han er saa høflig og
galant, men jeg husker tydeligt fra de sidste
gange, hvordan skindet kan bedrage, hvordan
denne rare, blide og vidunderlige mand, kan
forvandle sig til et Sadistisk møgsvin,
der piller min sjæl fra hinanden og bare det
gør at jeg mindfucker mig selv, hvad finder
han paa denne gang...?


Vi staar og smaa snakker over hans "slagte-
bænk" hvor jeg tydeligt husker at være bundet
fast og misbrugt, kan mærke det rykker i mig
for bare at opleve lidt af det igen. Han
invitere mig ind i sofaen og nu sidder vi
overfor hinanden, snakker om alt mellem
himmel og jord et kort øjeblik glemmer jeg
hvordan han er, og begynder med kvindelist
at dominere i samtalen, en dominans kamp jeg
ellers altid vinder, ud af det blaa siger han
"Hold din mund"... jeg udbryder Jamen... naar
ikke længere inden han gentager sig selv, og
jeg sænker flovt blikket.

Han sidder igen bare og kigger paa mig og smiler
skide sadist tænker jeg, hader naar han gør det
der, som om han forsøger at se igennem mig, og
lige som jeg skal til at brokke mig enormt
meget tager han et tæppe og smider paa gulvet
foran ham, og ber mig sidde der, og endnu mere
ondskabsfuldt ber han mig kigge ham i øjnene,
og fortælle ham hvor IKKE voksen jeg er, hvad
jeg IKKE har styr paa og kontrol over...
Bander ham langt væk, kæft han er led... Det er
jo meget lettere hvis han bare lod mig glide
ind i smerte eller liderlighed, men næ nej,
mentalt skal jeg lige røvpules... tsk tsk

Jeg fumler rundt i mine ord, er ellers altid
pænt velformuleret, men det kokser helt for
mig at jeg bliver totalt bambi paa glat is,
og som om det ikke var nok, presser han mine
kinder sammen, saa jeg ligner et trafik uheld
i hovedet, gyyys, min forfængelighed, prøver
at rive mig løs, men han holder stædigt fast,
og smiler og siger jeg er smuk... Jeg skal
fandme give ham smuk, indre krise, han ber mig
aabne op og være saarbar, og paa samme tid gør
han mig grim udaftil, og hvor fanden bliver
smerten af...

En magt kamp af rang vælter rundt inden i mig,
nej han skal fandme ikke faa lov at se mig
saarbar paa den maade, det er fint jeg er saarbar
naar jeg har en grund til at være det, men lige
nu er der altsaa ikke noget der gør ondt eller
noget... Burde fanden tæskeme forbydes, lorte
S'er...

Efter hvad der føltes som timer giver jeg op,
jeg lader ham se mig, for mig, og ikke min facade
eller mine bambi øjne, eller min krop som ellers
i den grad har forsøgt at se dejlig og struttende
ud... Jeg sidder og føler mig helt tom og helt
fuld paa samme tid, synker og holder taarene
tilbage, og det eneste han siger er TAK, og
trækker mig ind til ham og bare holder om mig.

Efter en tid ber han mig rejse mig, og lukke
mine øjne, han spørger mig om jeg stoler paa
ham... svaret kommer med det samme JA, for han
har aldrig vist andet end hvad han har sagt og
gjort var til at stole paa, jeg følger efter
ham ind i soveværelset, hvor han ligger mig paa
sengen, med mit tøj paa. Se nu er jeg en ret
liderlig lille møgso, og jeg ved han er et godt
fuck, saa jeg gnupper vildt og volsomt med røven
imod hans lem, imens han bare forsøger at ligge
og putte i ske med mig, nej FANDME NEJ, nu skal
li have pik skal hun... griner...

Det lykkedes mig at faa vækket det store monster
og endelig ja endelig trænger han ind, og
begynder kraft fandme at nusse-sexe med mig,
hvad fanden er den af, hvorfor kan han ikke bare
haardt og brutalt misbruge mig altsaa... efter
godt 20-30 min, beslutter jeg mig for at tage
sagen i egen haand, og spørger direkte, "hvordan
skal jeg faa dig til at være ond ved mig?" Han
smiler og siger der skal ikke meget til, og
straks kommer min ynglings sadist frem...

Han vælter mig om paa ryggen, sætter sig oven
paa mig, og begynder at give mine smaa teenage
agtige bryster lussinger, hyyyyyyyl det der gør
jo ondt, RIGTIG ondt, kan mærke at mine taare
begynder at presse paa, men jeg er jo en stædig
satan saa ligger det meste af tiden med hænderne
ned langs siderne... Smerten vælter over mine
smaa bryster og han slaar faktisk saa haardt at
jeg er bange for at mine bryster snart falder af,
jeg er altsaa ikke god til smerte lige der, og
slet ikke naar han gør min brystvorte fugtig
og han hamre 2 fingre ned lige ovenpaa den...
AV AV AV AV

Efter længere tids TORTUR, hygge knepper han mig
lidt, og ligger sig paa ryggen og vi snakker om at
jeg skal snart til at afsted, jeg kan ikke huske
hvordan vi kommer ind paa det, men han fortæller
mig at sige man Knep mig, saa gør han det... griner
den skal selvfølgelig testes paa det groveste, saa
jeg udbryder KNEP MIG!!! Hvorefter han i et hop
lander med hans enorme diller lige i min fisse,
og gennemknepper mig TOTALT, og sprøjter mig
langt op af ryggen.

Efter han er kommet har jeg travlt saa han ringer
efter en taxa og forsøger at fjerne spermen paa
min ryg (i hans sengetøj muhhahahah) og hopper i
tøjet. Smutter i en taxa og endnu engang tager
jeg hjem med en skøøøøn oplevelse...

Tak fordi du er en led og latterlig Sadist, min
kære jordbær S'er... ;-)

1 kommentar:

  1. Hejsa smukke. Har altså lige tilladt mig at linke til dit dirty hjørne her... Her er jo helt igennem bundperverst *GGGG*...

    Knus

    SvarSlet